Kan inte varlden bara bestamma sig for ett eluttag

Sa det ar mitt pa dan har i Austin. Sjukt trott eftersom jag inte kunde sova sa mycket i inatt.. Jetlag!!
alskar mitt nya rum  :)  har massa bilder fran bade resan hit och pa huset, men har ingen fungerande adapter sa maste kopa en ny sa att jag kan anvanda min egna data och kunna lagga ut bilder.
Jag sitter verkligen har och forsoker halla ogonen oppna, dygnade i gar och har bara sovit typ 5 timmar i natt :)
Satt och prata med alla andra utbytesstudnter pa flyget mellan Chicago och Sthlm. Sen gick vi igenom "imigration". Vi hade tur for de oppna precis en ny ko sa de gick fort, men dar tog vi sa klart upp kamerona och tankte vi skulle ha lite kul och ta kort. Men jag hann bara ta ett kort, sen kom en vakt springandes och bara "you're not allowed to take pictures in here. Erase them right away, and I wanna see you do it. turn them off, put them down and don't bring them up again". jag trodde jag skulle do!! han va sa forbannad sa jag tankte han slanger nog ut mig, men som tur va fick jag va kvar. var grupp bestaende av 35 utbytesstudenter delades upp i mindre grupper beroende pa vilken terminal man skulle till. Jag och 7 andra stack till terminal 3 och val fraamme var de Starbucks som gallde !!
Sjukt manga flyg var forsenade men mitt var an sa lange i tid men nar de var dags for mig att borda, sa ar det klart att nat ska handa... Nat va fel pa flyget men en timma senare fick vi byta flyga och vid sju var vi i vag istallet for halv sex. JAg var nu sjukt trott, sa hade planerat att ta en liten "nap" men jag forstod snart at den planen inte skulle ga ngt vidare eftersom jag hade hamnat jamte en trevlig men mycket pratglad dam pa flyget.
Val framme i Austin mote jag min kontaktperson Birgitte fran Frankrike och en annan rotarian Mr. O'Farrell. De tog mig till min vardfamilj "the Kumars".
De ar alltsa fran Indien men har bott har i 25 ar. jag har tva systrar en lika gammal som jag och en tva ar yngre.
P.g.a. forsening hade jag inte tid att gora sa mycket men fick ata lite. Sa sjukt gott!!! ni vore va avundsjuka...
Indisk kycklinggrej med ris :)
Som jag typ sagt 100 ggr nu sa kunde jag dock inte sova sa mkt men chillade i sangen for den ar sa enormt stor och skon!! NAr jag antligen skiljt mig fran min kara sang fick jag en glad upptackt... en enorm vattenmelon i kylen, perfekt frukost. Sen har jag typ chillat lart kanna mina systrar :)
Maste ga pa promenad med deras extremt sota vovve nu...
bilder kommer sa stay tuned ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0