long time no see....

Det var langesen nu...
Hoppas ni inte har gett upp på mig! Mirakel hander..
Okej så denna veckan var det finals... Hela terminen har jag blivi varnad for denna forfaliga vecka...
men allt ar inte alltid som folk sager..
Har gatt i skolan ungefar 2 timmar varje dag och har inte pluggat alls!!
sa jag maste saga detta var nog den basta skolan veckan jag nagonsin har haft
Vad mer har hant..
jo vi har 23 grader har, de ar alltid nice!!
Min familj har akt pa kryssning:( kunde fixa en biljett till mig sa i gar blev det ett sorgligt adjo :'(
Jo jag glomde i gar var vi på the Nutcracker ocksa en tradition har i Austin varje jul
sen sov jag hos Hilde och halva natten spenderades i bastun, har nog aldrig svettas så mycket i mitt liv
Snart ska vi traffa min familj for veckan men som tur ar ska Hilde vara med!!
Ska forsoka blogga mer denna veckan nu nar det ar lov...
God Jul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0