Hej igen

Kollade precis när senaste inlägget var och de var juldagen....
jag måste säga att en månad utan bloggning är inte så farligt!
Hursomhelst har jag hunnit med en del denna månaden eftersom jag inte har huniit/orkat blogga.
Jag ska börja baklänges för de känns bättre....
Kom precis hem från Tulsa,OK! spenderat helgen där med 200 andra utbytesstudenter
Första natten delades vi upp i värdfamiljer och jag tsm med 2 andra utbytesstudenter fick stanna med en super familj med en dotter i min ålder. De visade oss runt Tulsa och kl. 2 nästa morgon var de tbx till hotellet.
Vi hade alla middag tsm och presenterade våra olika länder. sedan kördes vi till ett gym där de var en DJ och allt möjligt...
blev ingen sömn igår natt kan jag ju säga men de togs igen på den 7 timmars långa bilresan hem.
va sjukt sorligt att säga hej då till alla nu när man vet att man aldrig kommer se varandra igen men förhoppningsvis så kanske de händer nån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0